Peugeot má nové logo! Už po jedenácté

Přidat na Seznam.cz

Fúze koncernu PSA a FCA znamená změny pro všechny značky nového Giga koncernu. Mají být jasně viditelné u Peugeotu, který od nynějška s novým logem zdůrazní své aspirace na prémiový segment.

Peugeot zaostřuje na prémiový segment. Fúze společností PSA a FCA vedla ke změnám, které zahrnou většinu značek z portfolia Stellantis. V případě Peugeotu mluvíme o změně celé vizuální identity a nového loga. Připomíná vám to něco?

Ti, kdo si pamatují Peugeot ze šedesátých let, si mohou stěžovat, že znak byl tehdy téměř stejný jako nový. Logo představené na konci února 2021 je designem v retro stylu, který má evokovat asociace s bohatým dědictvím značky a přiblížit vozy francouzského výrobce prémiovému segmentu.

Nové logo, nová kvalita
Samotným logem to nekončí. Je třeba znovu uspořádat prostor u prodejců a zlepšit kvalitu služeb. Peugeot má od svých prodejců vyžadovat více a očekává se také zlepšení webových stránek značky a nabídka online služeb.

Prvním modelem se staronovým logem bude připravovaný Peugeot 308. Nástupcem současné generace je dlouho očekávaný model, u kterého se očekává, že v kompaktním segmentu představí novou kvalitu. Uvidíme, jak to bude fungovat v praxi.