Twitter: Ověření firemního účtu za 1 000 dolarů měsíčně

Přidat na Seznam.cz

Značky, které si chtějí na Twitteru udržet svůj status, budou muset v budoucnu platit vysokou cenu – 1000 amerických dolarů měsíčně, tedy zhruba ekvivalent 2 221 českých korun. Tvůrci obsahu také brzy získají podíl na příjmech z reklamy, pod jednou podmínkou.

Společnosti, které budou chtít na Twitteru prokázat svou pravost, budou muset v budoucnu sáhnout hluboko do kapsy, průběžné ověřování bude stát 1 000 amerických dolarů měsíčně. Za každý další účet spojený se značkou bude Twitter účtovat dalších 50 amerických dolarů měsíčně, píší deníky Variety nebo Heise.

Novinku potvrzuje i snímek obrazovky, který sdílel odborník na sociální média Matt Navarre a který ukazuje e-mail produktového manažera Twitteru Evana Jonese neznámé společnosti.

Musk oznamuje: Někteří tvůrci získají podíl z příjmů z reklamy

Šéf Twitteru Elon Musk se v současné době snaží dohnat dluhy společnosti mnoha různými prostředky, to je zřejmé. Kromě rozsáhlé aukce, v níž byla mimo jiné prodána soška modrého ptáka Twitteru za 100 000 amerických dolarů, má příjmy přinést i dražší předplatné bez reklam. Společnost Twitter navíc nedávno oznámila, že zruší bezplatný přístup k rozhraní API.

Dalším důležitým zdrojem příjmů je služba Twitter Blue, předplatné zatím stojí osm až jedenáct amerických dolarů měsíčně v závislosti na operačním systému a regionu (uživatelé iOS musí platit více). Musk nyní oznámil, že začne sdílet příjmy z reklamy s tvůrci, kteří mají takové předplatné, tento krok by měl opět přilákat některé uživatele na Twitter Blue.

Jak Musk vysvětluje, předplatitelé služby Blue již dostávají podíl na příjmech z reklam, které se objevují v odpovědích na jejich tweety. Další podrobnosti o novém programu zatím nejsou známy. Kromě Twitteru nabízí ověření za měsíční příspěvek i několik dalších platforem.

Zdroj: variety.com, heise.de