Francouzský Decathlon před olympijskými hrami v Paříži mění vzhled své značky
Francouzská společnost se sportovním zbožím chce před letošní olympiádou modernizovat svou image.
Prodejce Decathlon oznámil uvedení své nové značky, protože očekává růst poptávky po sportovním vybavení. Decathlon je oficiálním sponzorem Olympijských her v Paříži 2024 a doufá, že jeho logo a symbolické značky se díky této události budou lépe zviditelňovat. Zjevnou změnou je nová vizuální identita značky, která přechází z téměř tyrkysové modré k hlubší, tmavší kobaltově modré.
Obchody také projdou podobnou proměnou, i když to bude nějakou dobu trvat. Decathlon odhalil moderněji vypadající obchod se sportovním zbožím, kde budou moci zákazníci v blízké budoucnosti nakupovat.
Oznámení vyvolalo smíšené reakce. Někteří navrhovanou značku chválili, zatímco jiní se obávají, že ikonická značka Decathlonu bude nyní vypadat jako jakékoli jiné obchody se sportovním zbožím.
Společnost založená v roce 1976 se má vzdát jedné ze svých známých značek – Artengo, ale ponechá si ikonické značky Quechua, Domyos, Tribord nebo Btwin.
Finanční výsledky společnosti Decathlon se v průběhu let neustále zvyšují, s výjimkou roku 2020, který byl zasažen pandemií. Tržby francouzské společnosti za rok 2022 vzrostly o 12 % ve srovnání s předchozím rokem a o 21 % ve srovnání s rokem 2019.
Navzdory dobrému finančnímu zdraví a tomu, že je Decathlon považován za jednu z nejoceňovanějších značek ve Francii i jinde, chce být vnímán jako specializovanější značka s kvalitnějšími produkty..
Zdroj: Euronews