Když CRM, tak mobilní. Jaké výhody nabízí český eWay-CRM?
Bez spolehlivého nástroje pro řízení vztahů se zákazníky je podnikání mnohem náročnější. Dnes však již nejde jen o to „nějaké to CRM mít“. Zároveň rostou nároky na mobilitu. Ale které aplikaci dát ve svém chytrém telefonu prostor? Dobrou volbou je české CRM eWay-CRM.
Perfektní organizace kontaktů
S eWay-CRM Mobile lze přistupovat do adresáře kontaktů a společností přímo z mobilního zařízení. Díky pokročilým možnostem vyhledávání přes rozličné parametry a s využitím předdefinovaných filtrů nehrozí, že budete zbytečně ztrácet čas – stačí poklepat na displej a získáte rychlý přehled o svých obchodních partnerech včetně historie komunikace a schůzek.
Příležitosti a projekty
Velmi dobře má mobilní CRM zvládnuté také příležitosti a projekty. Čekají zde na vás všechny důležité podklady – e-maily, deníky, dokumenty atd. Díky předdefinovaným filtrům vždy okamžitě najdete to, co skutečně hledáte.
Hub se všemi klíčovými informacemi
Funkce Hub se týká kontaktů, společností, příležitostí a projektů. Po přejetí displeje získáte přístup k chronologicky řazené kompletní historii komunikace. Kdykoliv si otevřete libovolný dokument nebo si prohlédnete úkoly svých kolegů. Budete v obraze bez ohledu na to, kde se právě nacházíte.
Snadný záznam deníku a přikládání dokumentů
Když si během schůzky s klientem nebo kdykoliv jindy potřebujete zaznamenat důležitou myšlenku, můžete využít deník přímo v aplikaci. Stejně jednoduše do CRM importujete důležitý dokument. A tak nastavíte připomínku, která vás upozorní, až budete zpátky v kanceláři.
Komplexní CRM řešení nabízí spoustu dalších výhod, které si při práci v terénu zamilujete. Ať už jde o offline režim v případě pomalého či žádného internetového připojení, funkce pro ukládání e-mailů přímo z telefonu nebo jiné praktické funkce, na eWay-CRM nedáte dopustit. Vyzkoušejte si ho zdarma a udělejte si vlastní názor.