Český model umělé inteligence šetří firmám i účetním tisíce korun měsíčně 

Přidat na Seznam.cz

V dnešní době se modernizace a automatizace stává neodmyslitelnou součástí úspěšného podnikání. Velký vliv na to má i umělá inteligence, která v posledních letech zažívá opravdový boom. Chytré algoritmy nám pomáhají generovat texty, vytvářet videa i fotky, ale také inovovat konzervativní obory jako například účetnictví. Jednoduchá otázka – jak zpracováváte vaše daňové doklady? Přepisujete je ručně, a nebo se o vytěžování dat stará software? Je to neuvěřitelné, ale stále mnoho firem a účetních přepisuje data z faktur a účtenek do účetních systémů ručně, aniž by si uvědomila, že za zlomek času a nákladů tuto opakující se činnost dokáže vykonat umělá inteligence. Tématem dnešního článku bude jedinečný český model umělé inteligence Redque

Co je to automatické vytěžování daňových dokladů? 

Moderní vytěžování faktur a účtenek spočívá v automatické analýze a extrakci podstatných údajů z účetních dokumentů. Díky našemu řešení, Redque, kombinujícímu strojové učení (umělou inteligenci) s OCR technologií, lze získat veškerá data s 98% úspěšností během pár sekund. V porovnání s ručním přepisováním dochází na každé faktuře k úspoře řady minut. 

OSVČ, firma i účetní – automatické vytěžování dokumentů ocení téměř každý

Téměř každý subjekt, který měsíčně zpracovává stovky až tisíce přijatých faktur, by o automatizaci tohoto procesu měl vážně uvažovat. Plně ale rozumíme, že aby se systémy založené na umělé inteligenci mohly efektivně využívat, musí být jednoduché a nenáročné. Z toho důvodu jsme si pro koncové uživatele připravili přehlednou aplikaci Alice by redque. Tento webový nástroj, který je poháněn zmíněným enginem Redque, dokáže velmi rychle a přesně zpracovat vaše daňové doklady. Další výhodou je také následná archivace i základní správa. 

Jak se faktura v rámci Alice zpracovává? 

Přijaté faktury nebo účtenky můžete do Alice by redque importovat několika způsoby. 

  1. Skrze speciálně vygenerovaný e-mail, daňový doklad stačí odeslat jako přílohu. 
  2. Importem přímo do webové aplikace v podobě většiny využívaných formátů. 
  3. Vyfocením dokumentu v rámci naší mobilní aplikace. 

Následně si aplikace data sama vytěží a informace ověří skrze dostupné registry – např. ARES. Na vás už je poté jen schválení a automatický import do vašeho účetního systému. Zpracování jednoho dokumentu vám tak nezabere více než minutu. 

Zvažujete, že zjednodušíte vaše postupy při zpracování daňových dokladů? Rádi vám s tím pomůžeme. Neváhejte kontaktovat kolegy z obchodu, nebo si nezávazně vyzkoušejte DEMO účet.