Netflix chce převálcovat Amazon a Google, buduje vlastní reklamní technologii
Společnost Netflix chce být lepší a vydělávat více, než Amazon a Google. Na veletrhu Upfronts 2024, který se momentálně koná, představila vlastní platformu pro reklamní technologie, jak píší deníky Techcrunc a Adexchanger.
A tímto způsobem chce společnost Netflix konkurovat reklamním serverům, jako je Comcast, Amazon nebo Google. Toto oznámení znamená, že nastává velká změna v přístupu společnosti Netflix. Původně totiž společnost spolupracovala s Microsoftem na vývoji reklamní technologie. A právě to umožnilo Netflixu vstoupit do reklamního prostoru.

Vlastní reklamní technologie, znamená možnost vyšších zisků
Netflix tak chce převzít absolutní kontrolu nad reklamní budoucností. Tato reklamní technologie dokáže vytvářet cílené a také personalizované reklamy. A tyto reklamy by měly mít ohlas u svých 270 milionů předplatitelů. Společnost však neuvedla, jak přesně má dojít k zobrazování reklam. Ale předpokladem je, že reklamy určitě obecné nebudou. Netflix by měl experimentovat se sériemi reklam, vyprávějící příběh. Rozhodně by to neměly být opakující se reklamy.
Důvodem pro vlastní reklamní technologii může být i to, že v roce 2022 byli inzerenti flustrováni tím, že měli malý rozsah reklam a cílení i měření bylo příliš omezené.
Data hrají do karet Netflixu
Netflix je velice úspěšnou firmou. Plán podporovaný reklamou má v současnosti 40 milionů aktivní uživatelů měsíčně po celém světě. Nárůst z ledna je o 23 milionů uživatelů. Testování reklamní technologie by mělo být uskutečněno v Kanadě už letos. V celosvětovém měřítku by měla být technologie spuštěna do konce roku 2025.
Cíle Netflixu jsou tak jasné. Získat co nejvíce příjmů právě z reklamy.
Zdroj: Techcrunc, Adexchanger