AliExpress najímá Beckhama, aby zvýšil globální prodeje
David Beckham podepsal dohodu o tom, že se stane globálním ambasadorem AliExpress, online maloobchodní platformy vlastněné čínským technologickým gigantem Alibaba.
Internetový obchod AliExpress podepsal smlouvu s Davidem Beckhamem jako ambasadorem značky, protože v boji o prodej levného zboží vyrobeného v Číně ve světě dohání konkurenční Temu od společnosti PDD Holdings.
Alibaba nyní agresivně investuje do zvýšení celosvětového prodeje. Růst domácího elektronického obchodu totiž slábne. Její mezinárodní divize, která zahrnuje AliExpress, je nejrychleji rostoucí jednotkou. Tržby za leden až březen meziročně vzrostly o 45 %.
Oznámení přichází v době, kdy má příští měsíc v Německu začít fotbalový turnaj Euro. Společnost neprozradila, kolik bývalému kapitánovi Anglie platí. V březnu se společnost AliExpress dohodla na exkluzivním partnerství platformy elektronického obchodování s řídícím orgánem evropského fotbalu UEFA.
Začátkem letošního roku se AliExpress stal také sponzorem turnaje UEFA Euro 2024, který začíná v červnu, a investuje miliony dolarů do slev, nabídek a zapojení online zákazníků.
Podle dohody bude fotbalová superstar, která se stala podnikatelem, tváří propagace AliExpress Score More, která bude probíhat během zápasů, uvedla BBC. „AliExpress pomáhá fanouškům dostat se letos v létě ještě blíže k UEFA EURO 2024 tím, že jim nabízí skvělé ceny, když se akce odehrává na hřišti,“ řekl David Beckham. AliExpress se připojuje k dalším významným čínským firmám, které sponzorují euro, včetně výrobce elektromobilů BYD a elektronického giganta Vivo.