České trdelníky dobývají svět. Už jsou i v Dubaji. Česká firma otevřela 77 poboček v Evropě

Přidat na Seznam.cz

V Česku se stal trdelník tradiční a oblíbenou pochoutkou, která už dávno není jenom záležitostí vánočních trhů. Společnost Trdlokafe dokázala během 8 let pokrýt mapu Česka 79 pobočkami s nabídkou kávy, zmrzliny a různých variací trdelníků a jejich počet se nadále zvyšuje. Úspěšný koncept se v loňském roce rozšířil také na zahraniční trh. Trdlokafe otevřelo 77 poboček v Evropě a v Dubaji a letos se jejich počet ještě výrazně zvýší. Míří do Francie či Polska.

V České republice a na Slovensku jsme meziročně zvýšili obrat o 59 %. Na prestižních pobočkách ve velkých městech dosahujeme tržeb kolem 350 tisíc korun měsíčně,“ komentuje úspěšný koncept Trdlokafe Radek Klein, majitel a zakladatel společnosti a dodává: „Z investorského pohledu se jedná o velmi výhodnou nabídku. Celou pobočku připravíme na klíč, včetně vyškoleného personálu, a navíc poskytujeme maximální podporu při provozování pobočky. Investor nemusí mít znalosti z oblasti gastronomie a díky své investici získá pasivní příjem, který se přibližuje hranici 100 tisíc korun měsíčně,“ dodává Radek Klein.

Stánky s trdelníky se v Česku a na Slovensku staly vyhledávanou součástí různých trhů, festivalů a rušných míst. Pro koncept Trdlokafe tak byla obliba trdelníků základním kamenem. Tato originální kavárna spojila historickou recepturu s moderními požadavky na rychlé a kvalitní občerstvení. Společnost se nyní zaměřuje hlavně na růst a budování nových franšíz, které pomáhá svým klientům zakládat, nebo jim staví stánek na klíč.

Zahraniční boom

V zahraničí funguje Trdlokafe pod názvem Twistcafe a zájem investorů předčil očekávání. Pobočky firma postupně otevřela na Slovensku, v Rakousku, Německu, Maďarsku, Rumunsku nebo v Belgii, mimo Evropu poté v Dubaji. Na nové čekají investoři i dlouhé měsíce.

Trdlokafe se stalo nejrychleji rostoucí retailovou značkou v Evropě. Navazujeme na úspěšné franšízy v tuzemsku, Rakousku nebo Německu a postupně míříme na další západní trhy, v příštím roce například do Francie. Skvělé výsledky ale máme také v Dubaji. V letošním roce je naší prioritou posílení pozice v České republice a expanze na nové trhy,“ doplňuje Radek Klein.

Zdroj: redakčně upravená tisková zpráva TrdloKafe