V Pepcu začali prodávat luxusní vánoční kolekci. V říjnu koupíte za 90 Kč, co jinde prodávají za 9 000 Kč
V říjnu se na prodejnách Pepco objevila nová vánoční kolekce a zákazníci jsou nadšení. Stylové talířky, misky a svícny s nádechem luxusu připomínají kousky, které byste normálně našli u značek typu Versace nebo Buccellati – jen s tím rozdílem, že tam byste za podobnou věc zaplatili i devět tisíc korun. V Pepcu? Zhruba devadesát korun.
Kolekce, která vypadá draze, ale není
Nová vánoční řada se Pepcu opravdu povedla. Zlacené okraje, decentní motivy, elegantní balení – všechno působí překvapivě sofistikovaně. Na první pohled by nikdo neřekl, že jde o zboží z diskontu.
Zákazníci oceňují hlavně to, že si mohou vytvořit krásnou vánoční tabuli bez toho, aby utratili tisíce. A že kvalita odpovídá ceně víc než férově.

Luxusní inspirace: když miska stojí jako dovolená
Stačí se podívat na opačný konec cenového spektra:
-
Buccellati Geranium – stříbrná miska za více než 9 000 Kč. Ručně vyrobená, luxusní, určená pro sběratele.

-
Versace I Love Baroque Holiday – porcelánová miska v typickém zlatém stylu Versace, cena okolo 8 000 Kč.

Tyto značky jsou symbolem luxusu a italského designu. Jenže ne každý chce (nebo může) za vánoční dekorace utratit tolik, co za nový mobil.
Proč Pepco letos boduje
Cena – největší trumf. Vše od pár desítek do pár stovek korun.
Design – působí „prémiově“, i když jde o levnější materiály.
Dostupnost – prodej začal už v říjnu, takže kdo chce mít doma krásno dřív, má šanci.
Pepco tak dokázalo, že i za malé peníze může být velká paráda. A že vánoční stůl může vypadat jako z katalogu luxusního domu – i když pochází z regálu v nákupním centru.
Proč se vyplatí Pepco
Zatímco světové značky prodávají jednu misku za několik tisíc, Pepco ukazuje, že krása nemusí být drahá. Jejich vánoční kolekce je důkazem, že i levné může působit luxusně.
A v době, kdy všechno zdražuje, působí to skoro jako malý vánoční zázrak.
Zdroj: novinky.cz, ceskenoviny.cz