Ušetřete 25 % nákladů na reklamy. Poradíme vám, jak na to

Přidat na Seznam.cz

V současné digitální době jsou reklamy velice důležité, ať už se jedná o Google, Seznam, Facebook, či Instagram. V posledních několika letech však vývojáři zapracovali na reklamách, především na algoritmech, a tak se konečně obejdete bez správce, kterým bývá většinou freelancer, nebo reklamní agentura. V následujících řádcích vám prozradíme, jak ušetřit nemalé peněžní prostředky, přitom však mít dobře nastavené reklamy. 

Především malé společnosti, které si mohou dovolit vkládat do reklam 20 až 50 tisíc korun měsíčně, ocení, když přestanou platit ještě 10 až 25 procent specialistovi. 

Facebook zdražuje

Sociální sítě jsou fenomén, a proto i dobře nastavené reklamy přináší kýžené výsledky. Vzhledem k tomu, že cena za reklamy na Facebooku, potažmo i Instagramu roste, výrazně se prodraží i kampaně. Když k tomu ještě připočítáte náklady na specialistu, značně se vám to promítne do rozpočtu. 

Vzhledem k tomu, že se technologie vylepšují a systémy se automatizují, nemusíte se ničeho obávat. O reklamy nepřijdete, stačí se rozloučit se správcem reklam, protože všechno zvládnete sami. Reklamní systémy jsou totiž inteligentní a ze 75 procent si kampaně na Facebooku nastavíte svépomocí. Dokonce vám Facebook vyhodnotí, jakou reklamu byste měli vypnout, jakou zapnout a podobně. Podobným principem funguje i umělá inteligence v Google Ads. 

Reklamní základka

Klub pro mladé podnikatele, za nímž stojí Daniel Nytra, při této příležitosti založil takzvanou Reklamní základku. 

Právě skrze Reklamní základku se naučíte vytvářet reklamy na Facebooku, Googlu, Seznamu, ba dokonce na novodobém TikToku, Pinterestu, Heurece a podobně. Získáte i základní znalosti v oblasti tvorby bannerů a videí v online programu Canva. 

Co na to říkáte? Stane se Facebook reklama vaší doménou?