4 klíčové benefity kvalitního CRM systému
Pokud vás už nebaví dohledávání informací „po všech čertech“, složité párování objednávek a další rutinní úkony, které vás zbytečně stojí až příliš mnoho času a úsilí, pořiďte si konečně CRM systém. Sofistikovaná softwarová platforma za vás udělá první poslední – a především se postará o to, abyste nezapomněli na nic důležitého. Následující přehled hlavních výhod vás utvrdí v tom, že se integrace do firemní agendy stoprocentně vyplatí.
1) Centralizace informací
Obchody se hýbou tak rychle, jak snadno se obchodníci dostanou k důležitým informacím. CRM zajistí, aby k nim měli přístup opravdu všichni, a to kdykoliv a odkudkoliv. Z databáze vždy vytáhnou potřebné dokumenty a nehrozí, že by se podklady zatoulaly v e-mailové komunikaci. Za zmínku stojí také okamžitá aktualizace – každý, kdo má do systému přístup, se může spolehnout na aktuální data.
2) Kvalitnější zákaznická podpora
Implementace CRM systému urychluje také komunikaci mezi zákaznickou podporou a zákazníky, kteří se na ní obrátí s nějakým požadavkem. Pracovník si z databáze okamžitě načte veškeré informace ohledně uskutečněné objednávky a samozřejmě i historii komunikace.
3) Automatizace rutinních aktivit
CRM systém zvládne na jediné kliknutí množství činností, jejichž zpracování by zaměstnanci trvalo podstatně delší dobu. Míra automatizace závisí na konkrétních funkcích zvolené platformy, ale prakticky vždy se dotýká všech oblastí řízení vztahů se zákazníky (např. zjednodušení oslovení, analýzy, reporting atd.).
4) Napojení na další aplikace
Chytrý CRM software může efektivně spolupracovat s mnoha dalšími aplikacemi. Například oblíbený český CRM v Outlooku eWay-CRM lze snadno propojit s Wordem a Excelem, ekonomickým systémem POHODA, nástrojem Power BI, redakčním systémem WordPress a řadou dalších hojně využívaných nástrojů.
Co je CRM a jaké má výhody již víte – vyzkoušejte si je v praxi třeba právě na eWay-CRM, kterému důvěřují tisíce českých i zahraničních uživatelů.