Co kupujeme během pandemie? Největší hity a překvapení

Jak poukazují odborníci sledující spotřebitelské trendy, pandemie způsobila ekekt, díky čemuž se jeden den stal nejžádanějším výrobkem chleba a druhý den šicí stroj, i když dříve byly obě kategorie ve statistikách trhu neviditelné.
Router, to je zařízení první potřeby
Analytici naznačují, že prodejní zásahy z jednotlivých fází pandemie ukazují, jak se sociální sentiment změnil během tohoto obtížného období.
Byly týdny, ve kterých rychle rostl prodej úzkých kategorií produktů, jako jsou teploměry nebo chléb. V průběhu roku byly jejich tržby stabilní a v březnu se začaly intenzivně růst. Omezení zavedená v souvislosti s pandemií rovněž ovlivnila prodej zařízení, která nejsou základním vybavením domácnosti, například šicí stroje. Jejich tržby vzrostly až o několik set procent, pravděpodobně proto, že na trhu nebyly žádné masky a do jejich šití se zapojilo mnoho společností a soukromých osob.
Je však třeba mít na paměti, že k nárůstu došlo z relativně nízké počáteční úrovně. Vzrostl zájem o čisticí prostředky, zejména různé modely autonomních vysavačů. Populární byly také čističky vzduchu, což je pochopitelné, když většina z nás strávila spoustu času v uzavřených místnostech.
Protože donedávna byly kosmetické a kadeřnické salóny uzavřeny, hledala se také řešení, která by mohla být alternativou k profesionálním kosmetickým procedurám. Z toho plyne rychlá obliba elektronických produktů pro péči o obličej a tělo, které vám umožní postarat se o sebe, aniž byste museli opustit domov (např. mezoterapie, zvukové čištění nebo peeling). Byly vyhledávány také profesionální manikúry a pedikúry. V případě péče o vlasy jsme zaznamenali zájem o zastřihávače a multifunkční zařízení s vyměnitelnými hroty. Někteří zákazníci se také zajímali o strojky na stříhání zvířat. Majitelé domácích zvířat se také museli nějak starat o péči o své domácí mazlíčky.
Skutečné technologické výhry z pandemie se však ukázaly jako webové kamery, které byly v mnoha obchodech vyprodány hned po vyhlášení karantény. Karol Výrazně se zvýšila poptávka po noteboocích a všech typech periferií, jako jsou monitory, sluchátka, myši, klávesnice a tiskárny. Mnoho rodin se rozhodlo koupit si jiný přenosný počítač, aby členové domácnosti mohli zařízení současně používat.